Bu başlık altında Kayseri’ de geçen 21 günlük askerliğimde tuttuğum günlük notlarımı paylaşacağım…

X

Ben matematik öğretmeni, ben oyuncu, yönetmen, yazar…

Neler yapmak istiyorum, neleri değiştirmek istiyorum…
Askerlik önem ve önceliklerimi düşündürttü.

Sivil hayata döndüğümde;

  •  Vaktimi doğru yönetmek istiyorum.
  •  Günlerimi, haftalarımı planlamak istiyorum.
  •  Arkadaş ve dostlarımla irtibatımı gözden geçirmek istiyorum.
  •  Şu . .’ ye, Kam . .’ e, İsma . .’ e vakit ayırmak istiyorum.
  •  Yazılarımı derlemek, sunmak istiyorum.
  •  Paramı doğru yönetmek istiyorum.
  •  Gereksizlikleri, yoruculukları, enerji çalan şeyleri terk etmek istiyorum.
  •  Kitap okumayı her gün uygulamak istiyorum.
  •  Bilgisayara ve telefona ayırdığım vakti sınırlandırmak istiyorum.
  •  Gezmek, gezi planlamak, yaz için birikim yapmak istiyorum.
  •  Bir oyun yönetmek, oynamak istiyorum.
  •  Bir tiyatro kurmak istiyorum.
  •  2. dönem için tez hazırlığı görüşmeleri yapmak istiyorum.
  •  2. dönem için 8. sınıflara özel kurs ön hazırlığı yaparak, kurs açmak istiyorum.
  •  İngilizcemi geliştirmek için yurt dışı eğitimi programlarına bakmak istiyorum.
  •  Anne ve babama madden düzenli olarak destek olmak istiyorum.
  •  Denemekten vazgeçmemek, yaşamaktan korkmamak istiyorum.
  •  Subay/Polis olup olmamaya karar vermek istiyorum.
  •  Kendime vakit ayırmak, Gemlik’ e kaçmak, bir roman/kitap yazmak istiyorum.
  •  Spor yapmak, vücut geliştirmek istiyorum.
  •  Sağlık sorunlarım için tez elden doktora gitmek istiyorum.

17.01.20
Koğuş – Kayseri

Komik mi acı mı buluyorum… Bunun sonucunda gülüyor muyum, gülüyorum demek mi istiyorum… Bilmiyorum. Bugün şu listeye bakıyorum kaçını gerçekten yapmaya başlamışım ya da yapmışım:
5 tanesini…
21′ de 5… % 24 ~
Neydi, planlar yaparken…
Neydi, başımıza gelenlerdi hayat.

27.03.20
Ev – İstanbul

Yorum bırakın